Irem95 Merhabalar, dün doktorda rahmimde 3 adet miyom olduğunu öğrendim en büyüğü 5 cm. Hamilelik için erteleme hemen denemeye başla dedi benimle aynı durumda olan var mı ? Doktorunuz neler dedi bilgi paylaşımı yapabilir miyiz? Biraz tedirginim
9876 Irem95 canım bende miyomum vardı hamile kaldım ve miyomdan sebep düşük yaptım miyomum tam kesenin oradaydı miyomum yeri rahmin neresin de ? Bu çok önemli düşükle sonuçlanabilir be bebeğin gelişim sorunu erken doğum hamileyken ağrılar yaşanabilir bence başka doktora gözük miyomla hamile kalmak sorundur
Senayan Canım şöyle söyleyebilirim görümcem de 1 adet miyom var bu şekilde hamile kalmıştı şu an 35. Haftada doktoru ilk 3 ay dikkatli olmasını söylemişti bebek büyüdükçe miyomu da büyüme yaptı hatta sonrasında pişman olmuştu ilk doğumunda çıkmış ameliyatla alınabilirmiş diye yani öyle kalsan da biraz dikkatli olman gerekecek
Irem95 Senayan teşekkür ederim cevap verdiğiniz için peki bebeğe bi zararı oldu mu miyomun şu ana kadar, allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah
Irem95 9876 ya onu sordum gebeliğe engel mi diye bi bakalım dedi yerleşimine şu an için engel değil ama çok vakit kaybetme gebelik için dedi başka doktora da gideceğim yine de tabi