Zehrabal1 Kızlar vajinal bölgemde acayip bir baskı var hiç geçmiyor yatsam da otursam da yurusem de hep baskı var . Ayriyetten affedersiniz sarı bı akıntım var . 38 haftalığım. Sizce enfeksiyon mu yoksa yavaştan doğum mu başlıyor
sevaldqn1 Zehrabal1 koku varsa enfeksiyon canım kokusuz ise benimde öyle akıntım yoğun sarı ama enfeksiyon değil
Zehrabal1 Edaaa123 ilk gebelik olduğu için anlamıyorum ama arada karnım sertleşip yumusuyor. Bide bel ağrım var ama dün temizlik yaptım bel ağrısı acaba ondan mı diye düşünüyorum . Onun harici vajinal baskı çok var yatarken bile zor yatıyorum . Ama sancı yada nişan yok