Merve1414 Fatma-00 bende dün gittim 2li tarama için öğrenirim diye cokmheycanliydim ama doktor 17.Haftada dedi haftaya üniversite hastanesine gidicem cinsiyet için çünkü diğer dogumlarim orda olmuştu onalrdan12_13 haftalarında cinsiyeti söylemişti
Damla6116 Fatma-00 erkekse öğrenirsiniz . İhtimal olarak verir ama erkek çocuklarda yanılma pek olmaz
dilaraRecep Fatma-00 ama ben 13+5 yada 6 idi galiba o zaman oğlumu öğrendim kızımıda 14 haftalıkken öğrenmiştim