Bende risk olmadığı için doktor ayda bir gel diyordu ama ben 2 hafta bir gidiyordum her kontrolde herşey yolunda 4 hafta sonra görüşürüz diyeceğim ama sen 2 hafta sonra geleceksin zaten diyordu 😀sonra baktı 2 hafta bir gidiyordum 10 gün içinde gel de ücret ödeme sürekli di muayene ücreti ödeyince o muayeneden 9 gün sonra gidiyordum sonra da 2 hafta sonra