Selinselinselin Fts123 benimde vardı cumadan beri günde iki kez verdi. Fitil olarak dünden beri yok kahverengi akıntı yok. Aslında 15 ekimdi son adet ama 23 ekime cektik. Geç yumurtlama olmuş. Yarın tekrar gidicez yeri kötü biraz düzelmiş mi diye sıkı takip.
Fts123 HMBD asell13 sevaldqn1 Dilo721 Dilo721 doktora geçen cuma gittim kanamam olmuştu progestan verdi onu kullanıyorum
Dilo721 Kahverengi ise Yerleşme kanaması olabilir kırmızı ya da pembe olması durumunda tehlikeli ama yine de doktora muhakkak gitmelisin
Tastan Benimde geldi maalesef geçen hafta bebeğimin kalbi durmuştu kürtaj oldum akıntıyla birlikte geliyordu bende de
Fts123 Tastan ya Rabbim tez zamanda tekrar hamile kalıp kucağına bebek almayı nasip etsin canım herşey Allah’tan ne yapsak ne desek boş
Tunzaliee Fts123 ben hamile olduğumu lekelenmeden öğrendim. Normal dediler hamilelikde kahverengi lekelenme oluyo yerleşme kanaması diyolar