YesimAykut ama şöyle bi durum sabah yaptım ya flaşla görünmüyordu çıplak gözle varla yok arası görüyordum hatta dedim görmek istediğim için diye negatif diye yazdım buraya da ondan . Sonra arkadaşıma gittim bebiş görmeye onla da konuştuk eve gidince bi bak dedi geldim baktım böyle gördüm bende yani testin üzerinden bir kaç saat geçti kuruma mı gebelik mi diye düşünüyorum şimdi 😔🤰🏻