Hatice99 Merhabalar kızlar biraz önce sırt üstü uzandığımda göbeğimin sağ tarafının daha yüksekte olduğu fark ettim nedenini bilen var mı
Dugus1996 Hatice99 amaaa kendim gibi brini gordum 🙋♀️ 33 haftaligim bende hep sağ taraf daha belirgin kafası ortaymış kızımın 🤦♀️
melisers Hatice99 Bende 23+3 haftaligim. Hep sag taraf daha sisti hala da oyle. Ultrasona girdigimde kafasi orada gorunuyor. Bazen donsede kafa hep sagda ayaklar sola dogru uzaniyor tekmeleri oradan patlatiyor ☺
Hatice99 Drkmls sağolun bende merak ettim niye böyle oldu diye ilk hamileliğim:) siz kaç haftalıksınız
yavrularim2019 Hatice99 benim hep yamuk gobegim hiç tam bir yuvarlak göbek olmadı ikiz gebeyim hep biri birinin yanına kayıyor😂😂