Kızlar 39+2 haftadayım. Geçen hafta doğum planlanmıştı ama crp değerim 161 çıktı ve çok kötü durumdaydım malesef… serumlarla ayakta kalabildim. Dahiliyeye yönlendirdi kadın doğum doktorum ve 6 tane desefin iğne sabah akşam vuruldum. Cuma kontrolüm vardı enfeksiyon değerim 51.3 e düşmüş ve 6 iğne daha yazdı hala sabah akşam iğne yaptırıyorum… berbat birşeymiş bu kanda enfeksiyon. Halsizlik üşüme terleme kusma iştahsızlık bi anda tepetaklak olmuştum ama şükür iğneler iyi geliyor sanırım dinçleştim.. allah herkese acil şifalar versin bebişlerimizi korusun 🙏❤️