Cgllay elifiinci emme refleksi ve kilosu iyiyde gırmeyo arkadasım. Dogurmuştu erteesı gum taburcu oldu. Bebek 3 kg dogdu vajınal dogumdu.
Melodimm elifiinci Doğum belirtisimi var?Bir tanıdık yapti doğum.Ciger gelistirici oldu şükür sorun olmadı.
tugcesakzci elifiinci kendi başına solunumu yeterliyse, emme refleksi geliştiyse ve kilosu iyiyse girmez ama 3 ündne birinde sıkıntı varsa girer.
elifiinci Cgllay bizimki 2250 kg pazar günü gece sancıyla yattım hastaneye 4.5 santim açılmam vardı ciğer geliştirici iğneler serum derken doğumu şuan için durdular ama bebek kanalda
Spgrr kaju765 24 saat bile dolamadı öğlen saatlerinde yaptılar ertesi günü sabah acil sezaryene alınmak zorunda kaldım sancim çok fazlaydı durdurulamadi bebegin kalp atışları zayıflamaya başlayınca acil alındım çok şükür hiç sıkıntı yaşamadık sonrasında