Benim de bazen çok oluyor genelde sol kalçam ve bacağımda oluyor. Spor eğitmeni bi arkadaşım var onun önerisiyle bi kaç harelet yapıyorum. İki elinizi duvara yaslayın, ağrı hangi taraftaysa o bacağı dümdüz gergin tutun diğer dizinizi kırın, duvarı iter gibi hareket yapın düz olan bacağınız gerilsin. Bir de fizyoterapist biri şunu önerdi: sırt üstü yatın, dizlerinizi kırın ayak tabanlarınız yere basılı olsun. Ellerinizi poponuzun altına koyun kalçayı yukarı kaldırıp indirin. Çok basit hareketler 10 ar tekrar şeklinde kendinizi yormadan yapın