K-Canseven ben de sallanan almadım, sallanan kademeli söyledim bi yerden, çok rezil bi beşik geldi.
Gittik ikeadan tertemiz ahşap beşik aldık kademeli, bitti gitti.
Bu prego falan çok dandik diyor görümcem, hem kızı hiç yatmamış içinde.
Biz ikea tercih ettik, içinin yatağını da ikeadan alacaz, toplamda da karyola arti yatak 4 bin liradan fazla vermeye gerek yok bence kesinlikle.