Evlimutlucocuklu06 evet evet ondan bahsediyorum ilk aylar kg kaybetmek cok normal kusma oluyor iştahsızlık tiksinti ama 9 ay boyunca gerçekten eksi ile doğuma girmek hastalık gebelik şekeri olmadan gerçekten cok şaşırtıcı ama dedıgın gibi zayıf gebe kalanlar daha fazla alıyormuş kilo kilolulara nazaran