36+3 te bebeğim erken gelmek istediği için acil sezaryen oldum detaylı yaşadıklarımı daha sonra en ince ayrıntısına kadar anlatacağım. Şu an hastanedeyim dün saat 18 gibi ameliyata aldılar. Bebisim yanımda değil maalesef kuvoze girdi tedbir amaçlı olduğunu soylediler ama yine de cok korkuyorum nolur bana dua edin bebeğimi sağlıkla kucağıma alayım. Kokusunu bile bilmiyorum üzülüyorum yeter ki sağlıklı olsun diyorum. Sormak istediğiniz sorulara açığım cevap verebildiğim kadar vereceğim. 😊