Serra koyabilirsin canım, ikraya uyumlu olacaksa zümra yüsra falan da güzel , dini anlamlı olmayacaksa açelya İlayda Dilara Alya Alyanur bunlar da olabilir🥰 benim de ilk kızım inci Serra ikinciye ikra yada bu isimlerden düşünüyorum , biraz daha vaktin var canım sıkıntı etme😀ben de 34.haftadayım kafamda net bir isim yok doğuma bir iki gün kala karar veririm bu gidişle🤣 ilkinin adını doğumdan sonra koydum