Merhabalar 36 haftalıgım dünden beri özellikle de geceleri sırtımin tam ortasına bıçak saplamislae gibi ağrı var ne uzaninca geciyo ne ayakta ne oturunca ne de plates yapınca. Doktordan iki gün önce geldik geldgim gece ağrımaya başladı ben de yazmak istemedm yeni kontrolden geldim diye. Sizce yalancı snacilar mi bu. Bir de göğüs kafesimde baskı oluyo nasıl geçer ne yapsam geçer sizce uyuyamıyorum iki gündür ağrıdan. Gün içinde hafifliyor ama geceleri şiddeti artiyor