Zeynep1225 Anne53 Aşko kaka sonuç olarak güzel kokmasını bekleyemezsin ki gelişimi ilerledikçe artık yaptığı kakasını da kokmaya başlar ilk baştakiyşe şy an yaptığı bir olmaz
Nnoktaa Anne53 sizin sindirim sisteminizle bebeğin sindirim sistemi arasında bağlantı yoktur. (Yorumlarda üşüttüğünüzü belirtmişsiniz) belki bebeğiniz de üşütmüştür. Bir kontrole götürmekte fayda var.
Anne53 Zeynep1225 bilmiyom ben usuttum sutumemı geöti anlamadım ama baya agır kokuyo dun serum fızyolqojık yaptık bıde 5 surınga bırden burnu guzel temızlenıyo normaldede yapıyom hep de fazlamı geldi anlamdım