Hamlileğim en başından belli çok güzel gidiyordu taki son döneme kadar 37+4 🤰 bitmek bilmeyen bulantı ve kusma ve bunu her gece yaşamaya başladım birşey yesemde aynı yemesem de ve sadece bundan sıkıldım şikayet değil yoruldum🥺 artık doğurmak istiyorum🥺