1palyaco Nihalkrc 8+3 üm . Takvimlere , belirtilere göre cinsiyet öğrenilmesine inanmıyorum . Bu sene çoğunluk erkek duydum hep ve çevrem de bana senin bebeğin erkek olur diyen var hep oyüzden psikolojikmen erkek hissetmeye başlıyorum . Normalde nötrdüm.