Medineuyanik Kızlar 1.5-2 saattir karnımın yan taraflarında ve belimde ağrı var hiç geçmeyen, aynı zamanda da yoğun bir şekilde baskı hissediyorum ve sağ kasığıma ağrı giriyormus gibi 29+2 yım şuan normal mi bu durum ?
Yaren0702 Medineuyanik bi hastaneye gitsen iyi olur için rahat eder en azından eğer mümkünse ne olur ne olmaz çünkü geçmiş olsun
Sksjsux355-- Medineuyanik baskı çok normal o haftalarda ama şiddetli ve geçmeyen ağrı için bi acile gidebilirsin yada duş al