gizemumayy hemşireyim ben yenidoğan yb tecrübemde mevcut tabi ki uzman doktorunuza danışmanızda fayda var fakat emme refleksi olarak biberondansa EDS çok daha faydalı olur. Birde göğüs ucunuza bağlayıp EDS denerseniz bebiş hem meme dokusuna yabancı kalmaz , hemde rahat beslenir. Belki yeterince doymadığı için veya emmek için çok uğraştığından dolayı memeyi reddediyor olabilir. Biberon yerine EDS denerseniz belki faydasını görürsünüz🫶🏻😊 hiç ağlamayın lütfen ben yıllarca bu mesleğin içinde olmama rağmen ilk gebeliğim ve şimdiden " ben bu konuda çok eğitim aldım, donanımlıyım yaa "dediğim konularda bile endişe duyuyorum😅 Annelik biraz delilikmiş , endişeleriniz çok normal. Siz iyiyseniz bebişiniz iyi. Süreci yönetmekte zorluk çekiyorsanız emzirme danışmanı desteğide alabilirsiniz🫶🏻 şifa diliyorum size