keremtahamom_ Selamlar herkese 11+2 olduk çok şükür. İki haftadır nefes darlığı yaşıyorum bazen oturduğum yerde nefes nefese kalıyorum kalbim hızlı atıyor bir de hala alt karın ağrısı yaşıyorum ara ara. Sizde de oluyor mu bunlar
ecembugra53 keremtahamom_ olur canım hepsi normal hamilelikte korkma bende ilk başlarda kalp ritmim cük yüksekti astım hastasıyım zamanla düzeldi
Aysekaram keremtahamom_ merhaba bende 11+1 haftalığım nefes darlığı bende de oluyor normal şuan her şey 😊