sseymaaa34 Tugce_23 bekleyeceğim bu hafta bitsin zaten yarın cuma vermiş olsam pazartesine kadar bekleyeceğim
sseymaaa34 Liyamm1 onu da yumurtlama döneminde sonra yaptım ve adete 6 gün kala. 2 tanede çok silik çizgi vardı ama ne zaman oluştu bilmiyorum
sseymaaa34 Liyamm1 bilmiyorum adet söktürmek için bitki çayı falan içicem eşim de ona kızıyor belki var ne biliyorsun diyor böyle beklemekte yorucu
sseymaaa34 Liyamm1 evet düzenli ve 5 gün geçmesi benim için düşündürücü bu sefer çok düşğnmekten strese giricem daha çok gecikecek 🙄
Liyamm1 sseymaaa34 benimde duzenli sadece erken belirtilerim oldu once test sonra ertesi gün kan verdim adetime 4 gun kala :))