Kbra_9 Kızlar 37+5 oluyorum 1 2 gündür yoruldum biraz ve hafiften belime ağrı giriyo alttan basınç oluyo az bişey. Doktoruma yazdım normal dedi bebişin hareketleride iyi sizler ne durumdasınız benim gibi olan varmı
spapatya Kbra_9 benim kızım 40+2 de doğdu gerçekten çok zor sabırlı olun yapacak bir şey yok canı ne zaman isterse o zaman geliyorlar bide kız erken doğar dedilerdi bana 5 cm açılma ile 15 gün gezdim bana mısın demedi gelmedi vakti gelmeyince 😂😂
YigitPoyrazMomm Kbra_9 hergün yaşiyorum onları ve vajinal bölgeye çok baskı yapıyor cuma günü kontrol var bakalım doğum belli olacak mı neler olacak bilmiyorum normal doğum istiyorum çünkü 37+4🤰
Zeynoym Kbra_9 38+1 sancı ağrı yok göbeğim iyice düştü ama karnım sık sık ağrıyor geçiyor gün içinde kısa sürüyo başkada bir şey yok henüz
Ayseunsal88 38+5 olduk bizde bende sancı yok, karnım özellikle yemek yerken çok kasılıyo sertleşiyo bebek onun dışında ne bel ağrısı var nede sancı 😭bide geceleri çok sıkışmış şekilde uyanıyorum ondan dolayıda alt tarafımda ağrı ve baskı hissediyorum
Kbra_9 spapatya maşşallah baya nazlı çıkmış 😊 benim hazırlığım bitmedi daha temizlik yapılıyo daha yeni kıyfetler yıkandı yarın ütülencek bunlar hazır olsun bişey istemem
spapatya Kbra_9 inşallah hakkınızda hayırlısı olsun doğum sancısı farklı oluyor yorulmuşsınuz ondandır dinlenin bol bol 🤗