FatmaB58 Esengulice14 Ben çamlıca erdeme gidiyorum ilk doğumumda orda olmuştu kızımda, şuanda da 26 haftalık hamileyim fiyat bilgisi aldınız.mi acabq
Esengulice14 FatmaB58 3 ay önce kuzenim sezeryan oldu çakmak Gülçin hanımda 11.500 verdi ama sürekli zam geldiği için şuanki fiyatı bilmiyorum 🤷🏻♀️
aysh_23 Allahım ben Güneşli Erdem de doğum yaptım muayeneler de çok memnundum ama ordaki doğumumu hatırlayınca ürküyorum
Esengulice14 Doktor olarak Gülçin hanımı öneririm çok hastası var baya sıra beklemek zorunda kalıyorum ama değiyor çok güler yüzlü her şeyi siz sormadan anlatıyor
Semra-34 Ayy bende çok korkuyorum ikizlere hamileyim 24 haftalık birde afiyet hastanesi var aklımda Gülçin hanımı baya duydum erdem hastanesinde hala karar veremedim malesef