Cansu-can İnanın bu söylediklerim sırf hanimefendinin üzülmemesini istediğim için. Ömrümü diyet yapmakla geçirmiş yıllarca kilonun zorbaligini yaşamış biri olarak uyarmak istedim. Benim yorumumu burda okuyup belki söylediğiniz gibi anlık uzulebilir. Kirdiysam hakkını helal etsin. Ama ben ilk hamileligimde 118 kiloyla hamile kalıp 130 lu kilolarda doğum yapmıştım doktoru bırakın her saglikocagi takibine gittigimdeki hemşirenin yüz ifadelerini unutmam mümkün değil. Hele takıntılı bı doktora denk geldiyse eywah baş ağrısını bile kiloya bagliyolar malesef. Şuan evet zayıfladım ben ama yaşadıklarımı asla unutamam yada söylenenleri 3 aylık hamileyim ama piskolojik o kadar bozmuslar ki bigun canımın istediğini yesem 3 gün asla sağlıksız bişey ağzıma suremiyorum niye kilo takıntısı olan gerizekalı insanlar yüzünden eski yaşadıklarımı yasamamak için. Şuan kilolu birini gördüğümde bile o kadar üzülüyorum ki onada baskı yapılıyo onada hareket ediliyo gibi düşünceler geliyo hep aklıma. Kilolu hamile kalanların yine yanlış bilmiyosam 7-8 kilo almaları gerekiyo diye biliyorum amacım arkadaşı rencide etmek değil en azından destek alırsa bundan sonra bebeğe kilo aldıracak şeklinde beslenmesini söylemek istedim