1Sendemi2 hayır gitmedim doktor zaman verdi o arada gittim. Şu an 35haftalık hsmilryim 39 olmalıyım 3 hafta geç döllrnme 1hafta bebek kilosy gerilemem var. Korkmayın endişe etmeyin inşallah bebeyinizi görürsünez. Bende de lekelenmem vardı düşük tehlikesi yüzündendi 7 ay prosgestan fitil kullandlm. Bebek düşmesin diye de prulutondu galiba öyle bi iğne olmuştum.