kelebek12345 inan bende bazen öyle oluyorum sonra isyan etmiş oluyorum gibi hissedip dua ediyorum öyle anneler görüyorum ki Allahım bunlara nasip ettin bana niye etmiyorsan diyorum bu sefer vicdanımla aramda kalıyorum ne bileyim o kadar iyi anlıyorum ki seni ama elbet Rabbim bi vakit yazmıştır insallah olacak sen yeter ki savas iste dua et...