22152215 benim kızım kardeşi doğduğunda tam 4 yaşında olacak. Hamile kalmadan önce etrafımızda kardeşi olan çocukları gösteriyordum nasıl oynadıklarını falan, sürekli de soruyordum sende kardeş ister misin diye öyle öyle alıştı. Şimdi tek gündemi kardeşi. Kimle konuşsa kardeşinin geleceğinden ve onunla oynayacağından bahsediyor. Benim yanıma yatar, okula gideriz, ben ona legolarımı gösteririm gibi söyleniyor sürekli. Geçen gün babaannesi şehir dışına gideceği için ağlıyordu bende gidicem diye hiçbirşeye ikna olmadı, en son ama kardeşin gelecek sen gidersen küser dedik ve sustu çocuk😄 bence bu hazırlığın gebelik öncesinden başlaması gerek çocukları buna hazırlamak önemli benim kızım 2 hafta bensiz kaldı köyde babannesiyle taşınma sürecimiz vardı mecbur kaldık. Şuan da bile gidebilirsin desek gider kalır. Hayat ne gösterir bilemiyoruz çocukları biraz böyle şeylere de alıştırmak lazım. İnşallah kolay bir süreç olur sizİn için, ilk sezaryense 1haftada ayağa kalkarsınız tam iyileşmesenizde rahat olursunuz. 2. De biraz daha uzun sürüyormuş sanırım