Kızlar iyi geceler cevaplarsanız sevinirim.
Ben kürtaj olalı 1 hafta oluyor ama bu süreçte zaten ilişki vs yasak gebelik 1. Adetin geçmesini bekleyin dedi doktorumuz.
Detoks kahvesi içiyorum ama bi sıkıntı olmaz diye sizce olur mu geri kararsız kaldım mesela adete kadar içip daha sonra bitiyor zaten sonrasında Allah nasip ederse gebelik düşünmek istiyorum bi sıkıntı olur mu?