Meltemmms 411993 meyra tek başına güzel ama zeynep meyra söylemesi birazcık uzun ve zor geldi bana. Sizin kararınız tabi içinize ne sinerse o olsun 🥰❤️ Benim kızımın da ada olacak sadece o da çok kısa ama babası 2.isim istemiyor 🤣🙈🤷♀️
411993 Meltemmms sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🥰 karar verebilmek çok güzel keşke net karar verebilsem
Meltemmms 411993 siz de sağlıkla kucağınıza alın inşallah. Ben babamızı ikna edemedim ada olacak ama bir isim aklımda kaldı . Sizin hoşunuza gider belki düşünürsünüz. “Gülce” 🐣
411993 Meltemmms teşekkür ederim bakalım abrar ada ilk karar verdik sonra kaba geldi bana Ebrar ismi anlamı güzel diye olsun dedik sonra kararsız kaldık Meyra isminden dolayı
411993 Nurov fikriniz için teşekkür ederim evet haklısınız uzun olunca söylenmiyor da Ebrar biraz bize kaba da geliyor bilemedik anlamı da çok güzel