Aaa122 Şeker yüklemesi yaptırmamıştım bebeğimin kilosu 2 hafta önden gidiyor ne bilim doktor da az korkuttu açlık tokluk şekerime bakılacak cuma günü 34. Haftalığım eğer şeker çıkarsa beni neler bekliyor başına gelen var mı hiç bi fikrim yok tedirginim
Pamuk Aaa122 Neden seker yüklemesi yapmıyorlar da insanları böyle korkutuyorlar Allah aşkına.Herkes ezberlemiş açlık tokluk şekeri o işler öyle olmuyor. Geriliyorum artık şekeri ciddiyetinin farkında bile olmayan sağlık çalışanları var.