Aysaa12 Merhaba hanımlar 9+5 iz doktorumuz birçok tatlil istedi. Sonuçları dün aldım henüz doktora götürmedim ama rubella IgG değeri baya yüksek görünüyor böyle olan olmuş muydu ve bi tehlikesi var mı acaba?
Totuu Yuksek cikmasi iyi zaten.bu hastaligi gecirdiginizi ve buna karsi vucutta korunma sistemi olustugunu gosteriyor
Aysaa12 Diğer hepsi normal bi tek bu değer yüksek görünüyor da hatta değerin yanında (şüpheli) yazıyor 🤔