Gubis7 Yasemin1995 baş ağrısı tansiyonla ilgili olabilir dikkat et uzun süre ayakta kalma çünkü bende düşük tansiyon sorunu var gözlerime vuruyor mesela açamıyorum baygın gibi oluyorum
Yasemin1995 Gubis7 acilden geldim simdi 3 4 gundur gecmeyince hic bisi cikmadi bende seker yada tansiyonmu diye endiselendm ama agrikesici serum kesti 3 saat simdi gene basladi
gencbiranne1 Kızlar ben 16 haftalık hamileyim bugün ilk defa göbek deliğinin orada sanki saniyelik birisi dokunmuş gibi bişey hissettim ilk gebeliğim nasıl oluyor nasıl anlaşılıyor bilmiyorum ama bende acaba gaz mı yanlış mı anladım acaba diye heveslenemedim 😂
Yasemin1995 gencbiranne1 ilk bebegimi klgobek deligi hizasnda hissetigim icin emin olailiyrdum ama bunu sanirim cok erken hissetmeye basladm karin cizgisinin oralarda kasiklarda aniden yumusak birsey degip gidiyor yada ciddi anlamda kurdan gibi birseylerini batiriyor . Sizinkide oylemi
gencbiranne1 Yasemin1995 evet çok hafif saniyelik bir histi emin olamadım hatta bebeğin hareketimi diye
Yasemin1995 Gubis7 tesekkur ederim sükur birsey cikmadi . Ama neden gecmi bu bas agrisi cozemedim bidaha agrirsa norolojiye gidin bizlik degil dediler .
Gubis7 Yasemin1995 nörolojiye gitmeden bir şey diyemeyiz maalesef hamilelik bütün vücut dengemizi değiştiriyor belki de hamileliğe bağlı migren başlamış olabilir mesela örnek verecek olursak acil şifalar diliyorum 🌼