Merve_818181 Selam, kızlar 13+2 deyiz ama 2 gündür ara ara karın ağrım oluyor ve birden gelip birden geçiyor kanamam falan da yok Allah’a şükür ama neden olur bu ağrı sizce? Yaşayan var mı ?
Aysemm44 Merve_818181 Bendede oluyor hatta bugün acayıp çok oldu dışarıdaydım dedim kesn kanama olmuştur eve koştum bişey yoktu bebek büyüdüğü için oluyor
neslihanycbs Benim de oldu aşırı derece de hatta bişey mi oldu diye çok korkmuştum fakat çok normalmiş karın ağrısı o haftada
Aysemm44 Merve_818181 Çok şükür bişey yoktu inş sonuna kadar böyle sıkıntısız devam eder allah herkeze nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın