neslihanycbs Kızlar ikili tarama testi yaptırmadım şuan 14 haftalık gebeyim cinsiyet için doktorum 16. Haftada gel dedi ama benden daha az haftalık gebeler cinsiyetini bile öğrenmişler parti yapıyolar sizce hastaneye gitsem cinsiyetini öğrenebilir miyim ben de
Medineuyanik neslihanycbs bebeğe göre değişiyor canım , ben 12+3 de ikili testte doktor %70 kız demişti ondan sonra da hep kız dendi zaten şuan 29+2 yiz bakalım artık
Esmam_ela25 neslihanycbs iki gün önce bende ikili testi yaptırdım cinsiyetini söylemedi ama bariz ortadaydı kesin bir ay sonra söylerim dedi ama az çok öğrendim gibi 😊
Beeyzanurr neslihanycbs 12. Haftada ikili tarama esnasinda öğrendim ama erkekler daha cabuk gosteriyormus
Nurov Erkek bebeler daha erken gösteriyo kızlar geç, ama daha iyi cihazlarda anlaşılabilir, benim iki doktorum vardı oğluma gebeyken, biri pipisini bile göstermişti ekranda, diğeri haftaya tekrar bakalım demişti görememişti
_Tazeanne Özele giderseniz öğrenirsiniz tabi pozisyonu da önemli ben 13 te öğrendim bebeğim erkek arkadaşım 14 te öğrendi bebeği kız yani pozisyon uygun olursa gösterirse öğrenirsiniz
Yasemin1995 Genelde devlet has. De kız bebekleri 20. Haftadan önce söylemiyorlarmış. Çunki kız bebekleri aldirmak isteyen cok oluyormuş yasal aldırma haftası dolana kadar bekliyorlar . Bende 1 oğlum var 1 de kızım olsun istiyorum tabi herseyden önce akli selim ve sağlıkli olsun .. kız bebekle derdi olanlarıda allah ıslah etsin.
Demet-Eser Yasemin1995 amin imi kizim var hamileyim erkek dedi doktor ama kiz mis 22haftada ogrendim ama alsirmak aklima bile gelmedi rabbim bunu dusunenlere akil versin evlat candir kıyılır mi sag salim doğsun insllh 💞
Ahsen2024 neslihanycbs hic acele etmene gerek yok erken ogrenenlerin coğunda yanilma payi oluyor.2 hafta daha bekleyeblirsin bence cok değil.net ögrenmiş olursun.
Atacan 14+4 de öğrendim ama bekle derim daha net oluyor benim kafam karışık keşke geç gitseydim diyorum bekliyorum şimdi 16 yi