Nomender Doğum sancısı dediğimiz kasılmayı bebek hareketinden nasıl ayırıyoruz bazen bebek itiyor gibi geliyor kasılmamı anlayamıyorum karnım zaten sert hep
tuq_ba Nomender bu bahsettiginiz yalancı kasılmalar gercek sancilariniz basladiginda gecmiyo ve daha şiddetli gelmeye basliyor
Dodomom Nomender Karnım çok sert olmuştu . 1 saat arayla sanci başladı bende yalancı sancı diye bekledim ama yarim saata indi sonra 20 10 5 dkya indi sancılar hastaneye gittim. 11 gibi akşam başladı sabah 5 kadar dayandım arada uyudum uyandım
_btl5860 Nomender canim Nomender canim once 1 saatte baslayip sonnra 5 dakika araya kadar duserse dogum sancisi ama gunde 1 2 kez gelip gidiyorsa yalancı sanci
Esracmmm Dodomom tuq_ba _btl5860 kızlar benim bugün sürekli kasılmam oluyor sık sık 20 dk bir gibi yatarken falan da oluyo ama sancım yok bu doğum belirtisi mi
Meltemmms 35+4 üm benimde bel ağrım vs hiç olmamıştı ama 1 2 saattir belim ağrıyor kasıklarım hafif hafif ağrıyor geçiyor gaz ağrısı gibi ama gaz yok. Bide büyük abdestim çok sık gelmeye başladı bunlar doğum belirtisi olabilir mi acaba 🥲
0409 Meltemmms aynı haftalardayız benimde karnım sert bebek hareketi biraz azaldı ama hareket ettikçe ağırım oluyor dün gece de karnımın alt bölümünde sanki yırtılıyor geriliyor gibi bir his vardı
Ebruliii17 Meltemmms benımde36 den beri öyle büyük tuvaletımı yaptırıyor sancılar 39+4 üz daha gelmediii
KIME Nomender doğum yaptım ve hiç ayırt edemedim 32.haftada sancılarım başladı doğumda da suni sancı aldım ama normal sancı gibi geldi dayanabildim farklı hissettirmedi. umarım sadece doğum anında sancınız gelir yoksa bunun ayrımını sürekli düşünmek zor oluyor ☺️
kaju765 KIME 32 haftadami doğum yaptınız bebeğiniz kac kilo dogdu ve kuvezde girdimi benimde erken doğum riskim varda
Kbrnrkl KIME 34+2 haftalığım şuan. 2 hafta önce düzensiz sancı cıktı nst de. Ama şu 2 gündür vajinam da baskı hissediyorum olduğum yerde duruyorum kalıyorum öylece açılma falan mi oluyor ki acaba batıyor resmen
aogoya Nomender şöyle ben yatıyordum ve aniden kalkmak zorunda kaldım gibi hissettim anlamadım Tekrar yattım yarım saat geçmeden tekrar kalkmak zorunda kaldığını hissettim sonra takip ettim aynı arşaıkşarla gelip azalmaya başladı aradaki süre öyle anladım sancı olduğunu
Medineuyanik Kızlar 1.5-2 saattir karnımın yan taraflarında ve belimde ağrı var hiç geçmeyen, aynı zamanda da yoğun bir şekilde baskı hissediyorum 29+2 yım şuan normal mi bu durum ?
Merveakin1 Ay çok tuhaf ya bende geceden böyle belden bir ağrı girmişti hafif hafif karnıma vuruyordu ama bebiş hareketliydi sabaha iyice ağrımaya başladı sezeryan için gittiğimizde ameliyathanede beklerken suyum filan gelmişti zor yetiştim ama anlamamak gerçekten mümkün değil regl sancısının daha yoğun olduğu bir ağrı ve belden geliyor
Varligibirdertyokluguyara Benim akşam 10 - 11 gibi Kalçalarım bacaklarım öyle Ağrıdı ki o gün de yemek falan yapmıştım fazla ayakta durdum ondan oldu diye düşündüm. Hafiften de iki gündür süren bir adet sancısı vardı karnımda. Sonra o gece 1:45’te adet sancısının biraz şiddetli haliyle uyandım. Lavaboya gittim sonra geldim geri yattım baktım ki yok yatamıyorum daha da şiddetleniyor anladım doğum sancısı olduğunu baktım ki arası kısalıyor daha da şiddetleniyor Saat 4:30’a kadar sancım evde çektim beşte hastaneye gittim gittiğimde yedi santim açılma vardı bu sırada 4 e kdr pilates topuyla hareketler yaptım . Ondan açılmam hızlı oldu sanırım . Doğuma hazırlık egzersizlerini sancı bsşlağında Muhakkak yapın
nanay Varligibirdertyokluguyara benimfe size benzer olmustu tuvaletim geldi sandim 2 defa gittim bisey yok sonra sanci gelmeye basladi belime vuruyordu kemiklerimi hissediyordum 10 dk dusunce hastaneye gittim sanci vardi acilma yoktu eve geldim 1 saat zor dayandim gittigimde 8 cm acilma vardi suyumu patlattilar dogumum oldu cok sukur zor olmadi bende en cok suni sancidan korkuyordum sukur ihtiyac olmadi sancim arasinda esim hurma yedirdi 7 tane oda baya faydali oldu merdivenden inmistim bunlar etkili oldu
Maviaslan Varligibirdertyokluguyara Plates topuyla egzersizler yapıyorum da siz hangi egzersizle bu açılmaya kavuştunuz onu da yaparım 😅
Melike_4949 Varligibirdertyokluguyara benimde bu akşam birden vajina kemikleri kasıklarda bir ağrı var belimdede sancı yok ama inşallah vaktinde gelir
KIME kaju765 hayır 32. Haftada sancı çekmeye başladım ama doğumu 37+5e kadar ilaçlarla erteledi doktorum
Gizemess İki gündür belim ağrıyor hele akşamları, adet olacakmışım gibi gelip gidiyor karnım daha sık sertleşiyor doğum sancısı mı bunlar şimdi? Çok sık olmadığı için hastaneye gitmiyorum, ve dayanılmayacak gibi değil şu an
Yenianne7 Nomender Emin ol doğum sancısı ayırt edilir, ama en önemli noktası düzenli aralıklarla gelmesi. Önce saat başı sonra yarım saatte bir sonra 15 dk da bir en son 2 3 dakikada bir vurur
Ebrugrgn Nomender bugün doğumum oldu adet sancısının daha keskin halini düşünün öyle bi sancı giderek artıyor