Kızlar merhaba normal doğum yapalı 1 ay 6 gün oldu. Dikişim bir türlü tutmadı 4 kez tekrar diktiler. Şimdi tuttu gibi ama bu seferde vajinadaki kestiğin başlangıç yeri kaynamamış malesef bir dikişi daha bünyem kaldıracak durumda değil sorun teşkil eder mi bilmiyorum yaşayan var mı 😔