Cansuumesee 4 aralıkta kızımı kucagıma alıyorum cok heyecanlıyım bir yandanda cok korkuyorum varmi benimle ayni gun dogum yapacak :)
Kuzununannisi Cansuu-h acilmaniz yada sanciniz var mı az da olsa ? Ve doktorunuz mu sunindedi siz mi istediniz Banada 4 Aralık beklenen doğum tarihi denildi ama ne sancı ne açılma bak beklemeye devam ediyoruz
Elzem07 Nazliakyol bana da 5 aralıga gün verdi doktorum, 38+4 oluyorum bende. Sezeryan istemiyordum hic ama çatı muayenesinde Bile cok acıyınca doktorum en iyisi sezeryan yapalım dayanamayacak gibisin diyor
Cansuu-h Kuzununannisi geçen hafta özelde çatı muayenesi yapıldı rahimde yumuşama hafiften açılma var dedi ama devlette doğum düşünüyorum bugün nstde de sancı çıkmadı doktorum da ben de normalden yanaydık 4 kgyu aşmamış olursa suni vercek önce
Kuzununannisi Cansuu-h bende normal istiyorum pazartesi gittim bebiş 3700 ama nst de hicbirsey yok yani doktorumda suni sanciya dair hicbirsey demedi bende artık sabırsız olmaya başladım hcibir belirti yok
Gamzeazem Cansuu-h biraz anlatır mısınız lütfen o nasıl oluyor? benimde ilk doğumumu 41 e kadar doğumum kendi başlamadı diye suni verip doğumu başlatmışlardı
Cansuu-h Sarkac 4 aralıkta 38+6 olcam ben de beklemek istiyordum da kg su dördü gecer mecburi sezerywn olursun diyip ptesi çağırdı