Sonunda ben de doğum yaptım ve paylaşmak istiyorum 😍 Bebeğim iri bebek kategorisine girmişti belli bi haftadan sonra kilosu ortalamanın üstünde gitmeye başladı. Açıkcası normal doğum veya sezeryan gibi bir fanatikliğim yoktu, bebeğim için en sağlıklısı olsun diye dua ediyordum. İri bebek olunca doktorum riske girmek istemedi. Çünkü iri bebek kategorisinde ultrason cihazı tam kiloyu ölçemiyormuş. Artı veya eksi çıkabilir dedi. 4.380 gr dı 38+0 da. Artı çıkabilme ihtimali düşündürdü açıkcası çünkü başka bir doktorun videosunda artı kiloda çıkan iri bebek hikayesi duymuştum.
Doktorumla sezeryana karar verdik ben en azından doğum sinyali gelsin öyle sezeryan olayım istemiştim ama o konuda anlaşamadık doktorumla😂 planlı sezeryan olarak 38+6 ya gün verdi.
O gün geldi yatışım yapıldı damar yolu açıldı. Saolsun hemşireler özel hastane olmasına rağmen damarımı bulamadı damar içerden patladı ikinci denemede buldu. Serum başlayınca heyecandan kustum boş mideyi😵💫 bir saat serumdan sonra ameliyathaneye aldılar. Epidural istedim. Açıkcası uyuşma için iğne kısmı gergin oluyor. Bi ara sol tarafım cızt yaptı dedim yandık bu adam yanlış tarafı uyuşturuyo😵💫 iki kere iğne yapılıyor birincisi sinek ısırığı gibi ikincisi hafif bir acı oluyor. Sıcacık oluyor ayaklar ve et parçasına dönüşüyor hissiyat olarak. Sonra sonda takıldı ve ameliyata hazır hale geldim. Ameliyathane ruh olarak çok soğuk bir yer açıkcası doğum ruhuna uymuyor. Benim en çok hissettiğim o oldu. Sanki bebeği, karnımı kesip zorla benden alıyorlar gibi hissettim. Ameliyat başladıktan bir kaç dk sonra bebeğimin sesi duyuldu ve bende ağlamaya başladım. Odaya çıkana kadar ağladım gerçekten muhteşem bir an oluyor 😍🥹🥹 ama sezeryanın bir ruhu yok gerçekten mekanik bir durum gibi hissettiriyor. Odaya çıktığımda titreme geldi uzun süre titremeyle uğraştım. Bebeğimi titremekten emziremedim. Bir saat kadar titredim. Uyuşukluk geçmeye başladığında ağrım başladı. Meğer sondam tıkanmış idrar torbam aşırı dolduğu için ağrıyormuş kesiğim. Sonrasında tekrar sondamı düzelttiker yine tıkandı bacağım üstüne gelmiş . Yine ağrım oldu katarerden uyuşma yaptılar. Akşam 18:00 de yürütmeye geldiker. Yürüme kolaydı biraz baş dönmesi oldu sonrasında hep yürüdüm yatağa yatmadım koltukta takıldım bi süre. Sütüm gelmeye başlamamıştı bebeğimin şekerini düşük görünce doktor mama aldırdı. Bebeğim 4.260 gr doğdu. Çok şükür ben kavuştum 🥹 Allah isteyen herkese kolaylıkla bebek nasip etsin inş çok güzel bi duygu 🫶 uzun oldu ama süreci şeffaf şekilde anlatmak istedim 😍