nurikbal_06 Merhabalar, hamileliginde hemoroid sorunu olup bundan dolayı sezeryan olan var mı? Normal doğumda çatlama olasılığı varmış diye duydum ama ne kadar doğru bilmiyorum. Bu durumda olanlar neler yaşadınız tecrübelerinizi öğrenebilir miyim
Kukulikukuli12 nurikbal_06 Bende vardı 2 tane küçğk normal dogum yaptım ama ıkınırken daha da büyüdü tabii. Lohuslaıkda krem kullandım. Bayaa sünnet cocukları gibi yürüdüm oturamadım yatamadım 1 hafta zordu. Şimdi 2.bebeğimi beklıyorum 38 haftalıgım yine aynı. Normal dogumu beklıyorum 🥴
Sibelnogma nurikbal_06 1. Doğumumda oldu baya zordu doğumum çatım dar olmasına rağmen yaptım ama gelin bana sorun 😮💨 2. De de sorunum vardı doktorum yinede normal yapalım kolay olur bir sorun olursa müdahale ederiz dedi dikeriz dedi bende tamam dedim yani zaten olmuş olsa tedavi edilmiş olacaktı. Şimdi öyle bir sorunum yok tavsiye üzerine herhangi bir kremle her tuvalette içeriye doğru ittim şükürler olsun gitti ve rahatsız eder bir durum yok 3. Normal doğumum olacak korkuyorum ama yapacak birsey yok sezaryen tercihim olamaz bunun için.
nurikbal_06 Kukulikukuli12 yaaa öyle mi sizede çok geçmiş olsun. Sağlıkla ve hayirlisiyla bebeğinizi kucağınıza almak da nasip olsun ☺️
Aycannn06 Sibelnogma içeriye doğru nasıl ittiniz doktorum krem verdi ama sadece yarım saat ağrısını kesiyor sonra yine başlıyor mahvoldum 4 gündür uyku uyuyamıyorum ben de itsem geçmesi için hızlandırır mı acaba
Sibelnogma Aycannn06 ben inanmadan yaptım çünkü insanın aklına onu içeri sokayım diye gelmiyor ama denedim küsüyormuş derlermiş öyle oldu gerçekten be süre sonra cıkmıyor doktorun verdiği kremle yap sende. Yaz bana canım bakalım işe yaratacak mi sende de