Aleykooo Ankara-58 evet böyle çok iyi ve kendinizi takip edin baş ağrısı el ayak şişmesi yüz uyuşması bulantı kusma falan gibi birşey olursa mutlaka doktorunuza söyleyin
Ankara-58 Aleykooo ben çok stres biriyim kafama takarim birsey oldu olacak DİE alet kolumda geziyorum ölçüm.yaoiyorum.zaten çıktığı zaman enseden başlayan agri ve göz vurması
Aleykooo Ankara-58 çokta stres yapma o fa etkiler tansiyonunu bebek de hisseder sakın kalmaya çalış 🌸
Aleykooo esshn ay olmaz mı enseden bir ağrı giriyor ve çok kötü midem bulanıyor kusuyordum ama benim protein kaçağın aşırı yükselmişti canim
Aleykooo Ankara-58 evet elim yüzüm aniden şişti benim 6 gün önce doğumum gerçekleşti zaten doğumdan sonra hepsi düzeldi
Ankara-58 Aleykooo işte cnm takip ediyorum ben sürekli kafama az agri girse hemen suya limon yada yoğurt limon sıkıp yedim
Ankara-58 Aleykooo benim ilk gebelikte o kadar ödem vardı bende cnm.30 kilo almistim protein kaçak +1 önemsemediklerini doktor simdi bana niye hiç tansiyon felan bakilmadi acaba
Aleykooo Ankara-58 bazı doktorlar önemsemiyor hıc gerçekten Allah iyi insanlarla karşılaştırsın gerçekten
Pamuk Ankara-58 İşte tam idrar tahlilinde çıkan +1 gereksiz.Tansiyon yuksek çıkınca 24 saatlik idrar verilmesi gerek.
esshn Ayaklarımda ve yüzümde şişlik yok ama ellerimde hafif bi şişlik var gibi alyansım biraz sıkmaya başladı. Bazen iniyor bazen şişiyor. böyle mi oluyor ellerdeki ödem yoksa ciddi fark edilir derecede mi oluyor?
Pamuk esshn Ben 24+2 ama bende tansiyon yok. Enfeksiyondan yüksek çıkmış 17. haftada.Birtek bugün 13 7 gördüm normalde hep düşük olurdu. Nefrolojiye gidiyorum sıkıntı çıkmadı.