Nisam2008 ve cinsiyetini öğrenmeden önce hep erkek istiyordum, aslında biraz da eşimden kaynaklı eşim erkek çok istiyordu bende onu mutlu etmek için erkek istiyordum ama kız olduğunu duyunca birazcık üzüldüm gibi oda eşim onu sevmeyecek düşüncesiyle üzüldüm ama şimdi çok farklı Rabbime sonsuz kez şükürler olsun ki iyiki kızım olacak diyorum bu sefer de korkuyorum ya erkek çıkarsa diye ama tabi öncelikle sağlıklı olsun da , ben minnak kızımı görmeden çok ama çok seviyorum