Anneeliffff Kızlar Feramat demir ilacı sabah aç karnına içmiştim akşam unutup tekrar içtim bir sıkıntı olur mu 14 haftalık hamileyim dün başlamıştım daha ilaca karıştırmışım ne zaman içeceğimi bi zararı olur mu bebeğe😔
YagmurAyverdi Anneeliffff yok canım olmaz ben de ilk başlarda sadece sabah kullanıyordum ama doğuma yakın sabah akşama çıkardı doktorumuz. O yüzden kullanılmayan bişey değil için rahat olsun
Furkanhifa Anneeliffff bende feremat kullanıyorum günde 2 kere. Bir kere fazladan olmasında sıkıntı olmaz. Hemen demiri yükselten bir ilaç değil
lylplt ben normalde de günde iki kere içiyordum kan ilacını aynı değil ama bir sıkıntı olacağını sanmıyorum canım
Kubraaa06 Demiriniz düşükse yarın sabahtan almaya devam edin problem olmaz. Ama normal ise sabah dozunu atlayıp yarın içmeyip sonra devam edebilirsiniz. Herhangi bir sıkıntısı olmaz#sağlıkçıbiranne
Veybil Anneeliffff canm banada doktor yeni bundan verdi dün içtim aç karna içer içmez beni sıkıstırdı tuvalete zor kostum direk kustum su şeklinde neden öyle oldu bilemedim
Aybarssmom_ Ben de bir gün yanlışlıkla 2 kere içtim, hafif kabızlık yapabilir sadece başka bişey olmaz