0107 Hanımlar merhaba, Bugün 12+5 deyiz ve doktor cinsiyeti erkeğe benziyor dedi, ilerleyen haftalarda değişir mi? Net bişey demediği için bende evet kesin erkek diyemiyorum 🤷🏼♀️☺️
Esrapmuk 0107 bana 11+5 teerkeğe benziyo dedi 12+5 te %90 erkek dedi bence erkekler değişmiyo ya ama doktorun tecrübesi önmli
teacher-mom21 0107 12 de erkek dedi sonra başka doktora gittim kız dedi 16 da kendi doktoruma tekrar gidince kesin olarak erkek olduğunu gösterdi:)
eymenim_ 0107 banda 12 de kıza benziyor yapı itibariyle dedi bende 16 hafta oldum bakalım pazartesi ne olacak inşallah değişmez hergun dua ediyorum çok istiyorum
Bestetnc 14 ü bekle derim gerçi ben 10 deyken kız gibi denildi sonra 12 de kız denildi 14′te daha çok netleşiyor o zaman da kızdı değişmedi hiç
0107 @umaydurununannesi @Esrapmuk @teacher-mom21 @Bestetnc Ya bilmiyorum ki tabi daha çok küçük ama erkekte yanılma payı daha az gibi sanki genelde öyle diyorlar. Bakalım değişecek mi yorumlarınız için teşekkür ederim ❤️
0107 eymenim_ inşallah çok istiyorsanız Rabbim gönlünüze göre versin 🤲🌹 Hepimiz sağlıkla doğuralım vaktinde inşallah 🤲