cennettemel Doktorunuzada danışın isterseniz ama geriliğin tsh ile bağlantısı olduğunu sanmıyorum. Şöyle ki 3.trimestera göre öyle çok yüksek değil. Benimde var tiroidim. Nerdeyse aynı değerlerdeyiz . Benimde inip çıkıyor sürekli idare ediyoruz bir şekilde. Genelde o haftalarda burda yazılanlara göre söylüyorum bu olay çok yaygın. Çok geçmiş olsun sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim 🌺