https://mutluresim.com/image/nxZvKm
38+1 deyim, hatta birazdan 2 olacak 😅 nst bu şekilde çıktı yorumlar mısınız? İkinci hamileliğim ilki 40.haftada doğdu acaba o kadar bekleyecek miyim diye düşünüyorum ister istemez 😅Birkaç gündür adet ağrım var, sizce doğum yakın mıdır sancılara göre?