Seher1616 ben ilk gebeliğimde gümüş kapak kullanmadım ama aşırı yara oldu bu hamileliğimde bi arkadaşım önerdi aldım inşallah faydasını görürüm ama dediğiniz gibi süt sağma pompası lazım olur mu bilmiyorum ilk hamileliğimde onada ihtiyaç duymadım doğum izninden sonra istifamı verdiğim için evdeydim gerek kalmadı sürekli emziriyordum yine almadım bakalım bu bebişte beni neler bekliyor 😄