Kızlar geçen hafta bı kaç gün baya belirgin haraketlerini hissettim ama çok kısa kısa ama bı kaç gündür de hissedemiyorum kendimi dinliyorum ama yok. Genel de gece yatınca kıpırdama oluyordu erken olduğu için mı boyledir sürekli hissedilmemesi normal mi ?