Bende Eskişehir de yaptırdım nipt testini herkesin durumu ayni olmayabilir elde olan imkanlari da degerlendirmek gerekir Ankarada 14 bin isteyen bi kuruma para bayilamadim 1 saat 20 dakika da indim eskisehir ayni bilkent hastanesine gidiyormus gibi bu derece de yakin oldu kanımı verdim ve 2 hafta sonra sonuc aldim 20 haftalikken kan verdigim icin acil yazmislardi kağıdın ustune o yuzden erken çıktığını düşünüyorum Ayrica bi sene oncesine kadar Koreye gonderiyorlarmis bu sene Bursaya gonderiyorlar Turkiye sınırları dışına çıkıp cok para verince guvenilir mi oluyor orayi da anlayamadim 12. Haftada 50:1 yüksek riskle karşılaşınca 8 hafta da bi yerde zehir oluyor nasil olsa benim bebegim aldirmicam bundan ilerisi yok ama sizde lütfedersiniz ki herkes evladını sağlıkla kucağına almak ister ihtimaller insani yıpratıyor gönlüm cok rahatti cok şükür de temiz geldi gerisi Rabbimin bilecegi iş ne eylerse güzel eyler.Herkes sağlıcakla kucağına alsın inşallah