Beratttt ben nevşehrde bebeğimn kntrolü nü yaptrp dönecktm dktor kızdı nasıl bağryor nere gdyor sn bebeğn yatşnı ypcz die ama o kadar kötü drmda olmadğnı blyorm eşimle çok kararsz kldk kan ver dedi bebek içn ama çok kçk içim el vermiyor snra eşime hadi gdyor dedm nereye dedi maraşa dedm tüpleri aldk napcz dedi at çöpe bn gdyorm dedm kan odasnda da bni bklyor lardı sylemştm kan vercmizi çıktık gldk çok şükür hiç bir sorn yaşamadm çnkü her bebekte olan kdar dı fazlası değldi